wtorek, 1 listopada 2011

Świt..kropelki snu drżą we mgle....


To początek piosenki "Bosa" Anny Marii Jopek
Wczoraj, kiedy szydełkowałam łańcuszki do tego naszyjnika, przypomniała mi się ta piosenka. Pierwsze słowa świetnie obrazują nie tylko sam naszyjnik, ale też jego inspirację, którą stało się wyzwanie "Powietrze" w blogu Kreatywny Kufer. Jest to jedyny jak na razie typowo biżuteryjny blog wyzwaniowy, jaki znalazłam. Jeśli ktoś jeszcze jakieś zna, proszę mi dać znać:-)
O mało się nie spóźniłam z tym wyzwaniem, cokolwiek zakręconam ostatnio.


Tym razem szydełkowo-koralikowa piana została wzbogacona o szyfonową tasiemkę i malutkie, frywolitkowe kwiatuszki. Będę miała problem,do jakiej kategorii technicznej zaliczyć ten naszyjnik ;-) Poza tym, że na pewno jest biały :-)


Na zbliżeniu naszyjnika widać, że koraliki są przezroczyste jak kropelki wody, i że - jak przystało na kropelki wody w promieniach świtu - puszczają leciutką tęczę :-)

---------------------------<<<@>>>---------------------------

AAAAA muszę się pochwalić, bo się bardzo cieszę!  Mój naszyjnik zdobył dla mnie nagrodę!!!

13 komentarzy:

  1. Piękne i delikatne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Intryguje mnie jak wstawić aktywny link w komentarzu...
    Mój sklepik

    OdpowiedzUsuń
  3. No to się naumiałam:-) wstawiać linki:-) Ach jaka dumna jestem! Trzeba to sobie jeszcze gdzieś zapisać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko i zwiewnie - bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, delikatne, pomysłowe i ogromnie oryginalne. Uwielbiam taką niecodzienną biżuterię. Bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne! zwiewność i delikatność! coś piękengo

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że zdążyłaś. Praca jest niesamowita! Dziękuję za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutnie cudowny naszyjnik!!! delikatny jak pajęczynka :)
    Gratuluję wyróżnienia, jest w pełni zasłużone.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowy i niezwykle subtelny naszyjnik! Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a poza tym, że jest biały, na pewno jest boski!! absolutnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips