piątek, 4 listopada 2011

Kulka mi rozkwitła!




Zaczęło się od kuleczek. Wzór na kulkę podpowiadałam w tym wpisie. Od niego właśnie zaczęłam.. i tak sobie supłałam aż do 13 zdjęcia, przynajmniej tak mi się wydaje, bo ze schematu nie korzystam już od dawna. Wyszło coś takiego, co narysowałam pracowicie w Gimpie na potrzeby mojego pierwszego tutoriala jako rys1
A potem chciałam spróbować, czy da się wzór kulki "wyprostować" i zrobić rurkę...
A potem dodałam jeszcze trzeci rządek i wyszedł kwiatek z odwiniętymi płatkami. Przynajmniej pracując z koralikami 3mm oraz kuleczkami 2mm taki efekt uzyskałam.


 (A ponieważ wybrałam pomarańczowe, rzadko używane koraliki ze względu na wyzwanie w Szufladzie, dodaję jeszcze jedno "a potem")
...A potem dodałam do tego wszystkiego brakujące wyzwaniowe kolory: czerwień i brąz, oraz kolory pośrednie, i wyprodukowałam broszkę do kompletu z kulkowymi kolczykami. I zgłaszam na wyzwanie w ostatnim terminie :-)


Na koniec oddaję w wasze ręce mój pierwszy rozpisany i opracowany schemat na tą rozkwitającą kulkę ;-)
i proszę przymknąć oko na mocno drgające linie, wskazujące, gdzie należy przeplatać żyłkę. Rysowanie w Gimpie idzie mi różnie;-)


Miłego wyplatania kwiatuszków!

4 komentarze:

  1. Kwiatuszek uroczy, bardzo dziękuję za schemat :-)
    A komplecik z broszką pięknie się prezentuje - prawdziwy jesienny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór na kroplę mam, dziękuję - to całkiem wyraźny skan z jakiejś hiszpańskojęzycznej gazety - tylko teraz nie mam pojęcia skąd go wzięłam - chętnie przekażę go dalej jeśli chcesz. Właściwie nie mam pojęcia skąd wzięłam połowę wzorów zapisanych na dysku a cześć długo poczeka na realizację - chociażby frywolitkowy smok - nie mam pojęcia o frywolitkowaniu, ale żeby go mieć przynajmniej spróbuję się nauczyć. Ciężkie jest życie Kolekcjonera :)
    Pomysł z kulką świetny. Kilka razy mi coś nie wyszło w połowie i psułam wszytko zamiast zrobić coś konstruktywnego jak ten kwiatuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. komplecik sliczny Ci wyszedł:)
    a kwiatka też spróbuję zrobić, dziękuję za schemacik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielkie za schemacik kropelki, no i oczywiście za powyższy schemacik kwiatka - na pewno spróbuję :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips