piątek, 11 listopada 2011

Dla urozmaicenia



Mam wrażenie, że moimi frywolitkowymi kółeczkowymi kolczykami mogłabym Was zanudzić, więc dla odmiany pokażę wisior typu "witrażowy", bo to ten sam wzór co w tym komplecie. Jedynie kolory mniej się kojarzą z witrażem, intensywny wrzos  z nutą biskupiej purpury. Do tego benzynkowe koraliki w tonacji fioletowo - złoto - morskiej z akcentem na fiolety, specjalnie je wybierałam spośród tych bardziej turkusowych.. Jest to jeden z tych kolorów, które ciężko uchwycić, ale chyba mi się udało dzisiaj. Koronka wyszła nieco mniejsza niż ta z czarnej nitki, i stanowczo mniej jest wariantów kolorystycznych do zestawiania z tą purpurą.. Zastanawiałam się,czy by nie zrobić dwóch sztuk tych rozetek i potraktować jako kolczyki, są na tyle sztywne,że się nadają mimo rozmiaru (4cm, a czarne zwykle 4,5cm) A właśnie, zrobiłam też kilka czarno - różnych, ale jeszcze nie uwiecznione, pewnie dopiero jutro je wstawię do sklepiku.

7 komentarzy:

  1. Wonderful color and pendant!!! I really like it! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny wzór! i koraliki wyszły naprawdę fajnie, zawsze mam z nimi problem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, chodziło mi oczywiście o oddanie koloru tych koralików ("benzynkowe"-to dobrze je opisuje :)). I dobrze Ci się wydaje - tłem do moich zdjęć jest zazwyczaj arkusz filcu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten wisiorek. Świetne połączenie kolorów!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny wisiorek! Wspaniale się prezentuje w tej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips