wtorek, 4 października 2011

Trzy kolory - bo tylko jedno zdjęcie wyszło

Miałam wczoraj pokazać zdjęcia srebrnych produkcji..i nic z tego. Aparat powiedział: "zmień baterie"...i słońce zaszło, zanim się naładowały :-(  Próbowałam robić przy świetle sztucznym,ale..no cóż... Próbowałam dziś zrobić zdjęcia, cyknęłam 16 i baterie znów padły. Na dodatek okazało się, że 15 było niewyraźne. Co ja mam z tym aparatem...
A z okazji wyzwania kolorystycznego w "Szufladzie" wysupłałam taką sobie bransoletkę - owijacz.


Zdecydowałam się właśnie dlatego, że to było wyzwanie: wymyślić coś w trzech tak odmiennych kolorach. Gdyby nie ten pretekst, w życiu nie połączyłabym tych kolorów ze sobą. Dwa-być może, ale trzy? Nie sądzę. I sama nie wiem, czy jestem zadowolona z efektu, ale zaważyłam, że coś, czego ja pewna nie jestem - wzbudza ochy i achy.. Nie rozumiem tego, ale co tam. Pokazuję więc bransoletkę i wystawiam ją na osąd opinii publicznej ;-)
Niewątpliwym plusem tej bransoletki jest to,że ceramiczne korale układają się w taki sposób,że co prawda swoją wagą ściągają zapięcie w dół, na spodnią część ręki, ale są na tyle szeroko rozstawione, że widać je z boku ręki po obu stronach. A poza tym wymyśliłam przy tej okazji sposób zakańczania bransoletek przy zapięciu. Same korzyści :-)

7 komentarzy:

  1. Niby tylko zwykły skręt a jaki efekt Najwięcej uroku tej bransoletce dodają właśnie te kule. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie się to zestawienie barw podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. bransoletka wygląda ciekawie chociaż to zdecydowanie nie są moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się,że się jednak podoba. Czyli czasem warto zaryzykować kolory "nie-moje" :-) Nie ma się co zamykać w jednym kierunku,w jednym kolorze,w jedynej słusznej technice itp. Kolory..no niby moje,niby nie moje.Niebieski bardzo mój,brązowy lubię w połączeniu z turkusem,a róż pudrowy podobno mi pasuje.A żeby połączyć,musiałam wyzwania doczekać:-)
    Pozdrawiam wszystkich czytających i piszących choć słowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, jakie cudeńko.
    Dziękuję za udział w naszej zabawie w Szufladzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bransoletka!
    Myślę, że w tej technice to połączenie kolorów sprawdza sie jak najbardziej.
    I pomysł z kulkami ceramicznymi też jest fajny.
    Dziękuje za udział w szufladowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips