niedziela, 23 października 2011

Szerokie bransoletki

Robótkowo wcale się nie obijałam ostatnio, to tylko mój aparat robi co chce i z 30 zdjęć wyszło raptem trzy... po czym bateria siadła,mimo wielogodzinnego ładowania.. Z tych zdjęć też nie jestem zachwycona, ale trudno. Pokazuję przedostatnie podrygi turkusu, chyba na razie nasyciłam się tym kolorem;-) Bransoletka z bardzo starego wzoru, efektownie się prezentuje z wszelkiej maści benzynkowymi koralikami. Druga taka sama, tylko ciut mniejsza..krótsza znaczy, i czarna.




Z turkusu będą pewnie już tylko drobiazgi z gatunku "zostało-na-czółenku", ale kiedy je pokażę..?Może aparat się zlituje..?

5 komentarzy:

  1. Świetne, uwielbiam oryginalną biżuterię. Pięknie u Ciebie, zostaję:)
    Dziękuję za udział w candy i życzę powodzenia!
    Pozdrawiam, BULMA

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, rzeczywiście benzynki dodają uroku :) na ludziu też muszą pięknie wyglądać. Aparat niech się naprawia - postrasz go, że go wyrzucisz, jak nie będzie współpracował... moja babcia tak mówi do kwiatków czasem i rosną jak głupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam połowę bloga, zaraz przejrzę resztę:) Nie wiedziałam pod który post się wpisać, bo wiele rzeczy na prawdę zrobiło na mnie duże wrażenie. Wpisuje się tutaj. Piękne rzeczy robisz, piękne te bransoletki. Obserwowałam tylko jeden blog z biżuterią frywolitkową, teraz będę obserwować dwa.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz niesamowite cudeńka i sama chciałabym takie umieć..Podziwiam cię za talent, bo aż mi dech zapiera, na widok twoich prac a szczególnie turkusowa bransoletka. Mówią że dla chcącego nic trudnego jednak jestem leworęczna i wiatr mi w oczy wieje. Skąd czerpiesz inspiracje i gdzie można się nauczyć takich splotów? Będę wdzięczna za odpowiedź :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips