czwartek, 22 września 2011

Takie kwiatki...




Żeby nie było, że nic ostatnio nie robię frywolitkowego, tylko same plecionki koralikowe i szydełko... pokazuję kwiatkowy komplecik. Dawno takich nie pokazywałam,właściwie chyba tylko raz były na blogu,o w tym wpisie, a przecież całkiem sporo takich kompletów zrobiłam. Mimo mojego nie-wstawania-przed-dziewiątą.. (tak,tak,był taki plan hehe)
Zastanawiałam się nawet,czy by nie pokazywać wszystkich zrobionych przeze mnie danego dnia rzeczy,ale się boję,że zanudzę...I mogę nie wyrobić ze zdjęciami,bo obróbka tego okropieństwa, które wychodzi z mojego aparatu, jednak trochę trwa...

4 komentarze:

  1. I love how pretty that set is with the white and blue! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak proste, tak urocze.
    Uwielbiam takie zestawy kolorystyczne.
    Naprawdę przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you,and Dziękuję ;-) a już myślałam,że akurat ten wpis przejdzie bez echa..Jakoś tak na odwrót mam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips