wtorek, 6 września 2011

Rozdaję!! - "Podaj dalej"

Nie ma to,jak dostać coś tak po prostu. Za dobre słowo. Na dodatek dostać niespodziankę:-) I jeszcze dostać motywację do dzielenia się  z innymi! Takie łańcuszki bardzo mi się podobają i trzeba je rozpowszechniać.Stąd mój udział w zabawie wyszperanej u sOWLshine
Takie są zasady:

1 - Musisz posiadać własny blog

2 - Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, robiony ręcznie upominek, który wyślę w ciągu 365 dni

3 - Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom, na prezent od ciebie.

4 - Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w tej zabawie.

U mnie upominki będą niespodziankami,ale można przecież obejrzeć sobie,co robię i podpowiedzieć mi coś,co się spodobało;-) Albo chociaż ulubiony kolor;-)
A żeby nie było tak bezobrazkowo, pokazuję kolejne wyprodukowane dwudziestościany podobno ścięte czyli mówiąc po ludzku koralikowe kulki, tym razem w wersji kolczyków.

4 komentarze:

  1. Super kuleczki! Wciągnęły Cię jak widzę :-))
    Ps: do zabawy nie zapisuję się!!
    Przepraszam, ale nie bardzo mam na to czas...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne te kuleczki :)
    a ja sie zapisze :) miloby bylo jakis upominek z Twoich zdolnych rak otrzymac :)

    pary okazji widzialam Twoje prace na zywo :) w NT i od razu poznalam :) - CUDNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym się zapisała ale... nie pociągnę tej zabawy dalej, niestety...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips