wtorek, 2 sierpnia 2011

Z koralików


Zakochana w koralikowych plecionkach Weraph postanowiłam wykorzystać najprostszy na świecie schemat na kulkę beaded bead  ( link do schematu   i drugi link bo oczywiście musiałam jeszcze czegoś poszukać). Użyłam koralików bicone, wcale nie swarków ;-) Czarne AB. Do tego elementy antyalergiczne w srebrnym kolorze. Miła zabawa,szkoda,że trzeba by nakupić nie wiadomo ile kolorów koralików,żeby wprowadzić jakieś urozmaicenie.Kulki są na tyle proste,że na wprawkę w sam raz się nadają i niewykluczone,że do czegoś je kiedyś wykorzystam. Na razie są tylko kolczyki. Jedna para. Moje prywatne. Pasują mi do bransoletki,którą zrobiłam z moich pierwszych posiadanych koralików (!!!) i drutu pamięciowego.Baaardzo dawno temu ją robiłam...Ale skoro pasuje,to pokazuję.



 I na dodatek równie dopasowany komplet, tym razem z frywolitkową bransoletką, która zrobiłam dość dawno temu, ale się nie chwaliłam, bo stanowi żywcem zgapioną kopię z sieci.. i oczywiście nie wiem skąd on był....Inna sprawa,że dzięki rozgryzaniu tej bransoletki wpadłam na prostszy sposób wrabiania koralików, który rozpisałam tutaj ..... Jak akurat ten wzór natchnął mnie do odkryć- nie wiem, ale pamiętam,że o mało nie powstał z tego rozgryzania całkiem inny wzorek;-)

3 komentarze:

  1. Śliczne kuleczki, zatrzymaj je dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki właśnie miałam zamiar,ale pewnie następne też będą,bo koralikowanie wciąga....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips