poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Trójkolorowe beaded beads - wyzwanie

Bardzo,bardzo mi się spodobało branie udziału w twórczych wyzwaniach, pod warunkiem, że na nie zdążam ;-)
Tym razem w Art-Piaskownicy zabawa trzema kolorami.
Zainspirowałam się w sumie nie tylko kolorem,ale i kuleczkową fakturą owocowego zdjęcia. Zaraz przypomniały mi się moje modułowe beaded beads.. Bo przyznaję się, że robiłam je już jakiś czas temu, tylko zawalona szyciem nie miałam kiedy pokazać.
W związku z wyzwaniem przeszperałam swoje zbiory koralików..z żółtym żadnego problemu, ale ta zieleń veronese'a? W końcu okazało się, że muszę przerobić wzór na potrzeby koralików 4mm, bo idealnie pasują, a 6mm w tym kolorze nie mam. Dopasowałam również czerwone - też z mniejszych, i tylko żółty jest jeden duży. Czarnego wyszło dość dużo w całości, pracuje tu jako element łączący poszczególne elementy. Dzięki niemu tak odmienne kolory stanowią komplet.





Postanowiłam ją wystawić w Alei Artystów,a oprócz tego oczywiście w swoim sklepiku, na wszelki wypadek.

Ps.Dodatkowym wyzwaniem było dla mnie zrobienie zdjęcia o idealnie białym tle,tak po prostu,bez sztucznego rozjaśniania...i najwyraźniej wreszcie się udało! :-D Dzięki,Weraph, za rady!!!

2 komentarze:

  1. Bardzo radosna kompozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cos do posłuchania:
    http://www.youtube.com/watch?v=wzsUFqZUxeo&feature=related
    :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips