poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Pandora handmade typu I

Ostatnio dopadły mnie koraliki. Zakupiłam sporą ilość różnych drobnych na potrzeby frywolitek, a przy okazji...No cóż, wszystko dlatego, że koralikowe plecionki naprawdę bardzo mi się podobają. Przynajmniej te nieco prostsze, które jestem w stanie ogarnąć. Teraz produkuję pandorki typu "beaded beads". Na rozgrzewkę.
Pierwsze wyglądają tak:




Pomysł to nieudana (hihi) próba odwzorowania koralików wypatrzonych na tym blogu. Efekt,jak mi się zdaje, całkiem udany,chociaż do pierwowzoru niepodobny. Tak to już jest z moim rozgryzaniem wzorów;-)
Za to sznureczek spiralny po prostu musiał być.Właściwie do niego dorabiałam koraliki..Kto uważnie ogląda,zauważy,że to wypisz-wymaluj kawałek tego naszyjnika...Bo do niego właśnie był robiony,tylko,że brakło mi nitki.Przy skrętkowych tak bywa, bo nitka oplatająca jest ciągle ta sama i ubywa jej jakoś tak niespodzianie. Szkoda mi było wyrzucić taki kawał roboty, co z tego,że o dobre 5cm za krótki? Okazało się, że przydał się na bransoletkę-bazę do pandory. I produkuję takich więcej w przerwach pomiędzy szyciem a szyciem ;-)

6 komentarzy:

  1. Szalona! Ja tez takie zrobiłam w weekend, aczkolwiek na 4 a nie 5 koralików w podstawie! Wielkie umysły myślą podobnie;) Pozdrawiam!
    Weronika
    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    PS. Zapraszam na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne, koralikowe "klocki" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ..klocki?Nie znałam takiego określenia na koraliki modułowe,ale w sumie pasuje:-)
    A z tym myśleniem podobnie już się nie raz spotkałam:-)..tyle,że moje pandory wyplotłam dość dawno,przynajmniej ten pierwszy czerwony, a dopiero teraz pokazuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Very unique! I like the colors! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się połączenie frywolitki z pandorą.

    OdpowiedzUsuń
  6. chcecie wiedzieć więcej o biżuterii personalizowanej? zapraszam:
    trolldora.blogspot.com
    zobaczycie tam mnóstwo fascynujących błyskotek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips