poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Granatowo-białe wyzwanie

Bardzo mi się spodobało jedno miejsce w sieci: Art-Piaskownica. Bardzo inspirujące, mimo,że pozornie dotyczy tylko scrapowania. Zabawy papierem to nie jest moja działka,ale inspiracje biżuteryjne bywają różne, a i wyzwania w Piaskownicy należą do różnych gatunków.
Dzisiaj tak tylko króciutko,bo chcę zdążyć przed końcem wyzwania. Kremowe "coś" - chociaż skończone - musi poczekać,bo mi termin zabawy przeleci.. Tak,jak w naszyjniku,com go wymyśliła na podstawie inspiracyjnego scrapa któregoś poprzedniego...
Tym razem tematem wyzwania jest kolor. Po prostu i nic więcej.

Granat i biel czyli KoloroTON#5 Kobensa


Siedząc nad monotonną kremową koronką myślałam co by tu zrobić efektownego..a i tak skończyło się na przeglądzie zapasów pod kątem koloru. W ostatnim momencie przypomniałam sobie o jeszcze jednym (...!) pudełeczku, w którym powinien być m.in granatowy agat.. Wygrzebałam i już wiedziałam. Wisior w biało granatowym oplocie tadaam:




Tutaj pod światło,na tle nieba...widać lepiej świetlisty granat,który na pierwszym zdjęciu wyszedł płasko i prawie czarno.

Wyzwaniem dodatkowym było dla mnie plecenie sznureczka z koralikami pomiędzy oczkami. Nigdy nie robiłam takiego wzoru :0:0+0:0:0+0:0:  szczególnie te "plusiki"- chwilę musiałam pokombinować, a potem pilnować się, żeby w odpowiednim momencie dodawać koraliki. Ale wyszło prawie bez pomyłek.

Na koniec dodam, że wstawiłam ten wisior do galerii Ellefant, zapraszam ;-)

2 komentarze:

  1. Niesamowity efekt połączenia cudownego agatu z koralikami i frywolitką.... Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. :-)Szybka jesteś!Napisałaś mi kom. zanim do końca wyedytowałam wpis;-)Ale żadnych znaczących zmian nie było,rozjaśniłam drugie zdjęcie i ciut dopisałam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips