poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Czarno-czerwony witraż


 ..czyli wykańczam czarną nitkę. I ogólnie robię sobie porządek. Leży mi coś na wierzchu,znaczy w jednym z wielu pudełeczek, w których trzymałam akcesoria podczas robienia tej czy innej pracy..a pudełeczek przybywa. Tyle,że jak coś leży "na wierzchu" a nie zapakowane w zbiorczym pudełku z koralikami, to jest większa szansa,że właśnie to trafi na moje czółenko. Dlatego z mnóstwa możliwości kolorystycznych (bo przecież do czarnego wszystko pasuje ) wybrałam akurat czerwone koraliki. I popełniłam wisior. Fajny jest, sztywny, nieduży. Środkowa część z plecionką koralikową. Wisior bardzo mi przypomina gotyckie witraże.Czarny maswerk i czerwone szkiełka.


Tak swoją drogą, ciekawe kiedy wreszcie się odgrzebię z tych pudełeczek i przerobię wszystko na gotowe do wysłania;-)..Ale wszystko?..to niemożliwe.Zawsze wygrzebię coś nowego;-) Wieczność to mało;-)...Swoją drogą miło mieć taką dłuższą perspektywę na twórcze robótkowanie, a nie te marne 80,90 czy nawet 100 lat życia ;-) Ciekawe co będziemy robić w niebie..? Skoro uwielbiać Boga można wszystkim,co się robi..?

10 komentarzy:

  1. No własnie co będziemy robic w niebie? Czy za nami pójdą te wszystkie nasze zapasy czy też zaczniemy tam gromadzić nowe? wisior jest bardzo oryginalny. Podoba mi się. MNie frywolitki na razie opuściły. Może wrócą niebawem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik :)
    mnie chodzi po głowie frywolitka 3D...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dana: Mi też 3D chodzi po głowie,ale niestety musi poczekać..
    Paillette: Ależ się uśmiałam z wizji gromadzenia w niebie przydasiów...Zresztą kto wie,może;-D..z pewnością STĄD nic nie zabierzemy z wyjątkiem charakteru,to dobry powód do powstrzymywania swoich zapędów zakupowych;-)..przynajmniej od czasu do czasu...

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze, fajnego masz bloga :)) kolejne wpisy przyciągają :) no i frywolnie u Ciebie, oj frywolnie ;) wisior z tego posta bajerancki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki:-)
    I właśnie się połapałam,że doskonale pomieszałam osoby z komentarzami:-D Ale jestem gapa;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny wisior, kolczyki też się super prezentują :) Jakoś ostatnio nie mam weny na frywolitki, ale kiedy patrzę na Twoje dzieła, to mi się zachciewa... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo,bardzo się cieszę,że moje prace inspirują do tworzenia :-D To czekam na efekty;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful set! Great colors! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miłe słowa ta zbyt mało; robisz przepiękne rzeczy :-) gdzie można znaleźć Twój kramik?

    nohuska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój kramik jest u góry po prawej stronie ;-) wciąż uaktualniam,ale ostatnio ciężko mi idzie..Jeśli czegoś konkretnego szukasz i tam nie znajdziesz,daj znać mailem, powiem czy mogę wykonać na zamówienie,jak szybko,jak tanio ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips