poniedziałek, 18 lipca 2011

Ostatnio...

Ojej,czym ja się zajmowałam...Głównie szyłam.Dwie sukienki,żadna nie obfocona,bo się nie mieściły na mojego manekina,a na płasko nie było co uwieczniać,ot-kupa szmat ;-) w tym jedna różowa...
Oprócz tego wykańczałam sznureczki do "kamyków Moni" Tak w skrócie nazywałam ozdobny,frywolitkowy pas z oplatanych koronką błękitnych agatów.Właściwie robiłam już taki drugi,poprzednim razem chwaliłam się przy okazji tego wisiora (dawno,dawno temu) kolekcją dyplomową koleżanki,w której miałam udział właśnie poprzez koronki robione do jej projektów.A ponieważ jakiś czas temu dostała zamówienie na powtórkę sukienki,szytą na miarę,więc miałam robotę z powtórką pasa.Na manekinie nie wygląda tak ślubnie,raczej..hmm..hawajsko?;-) Ale w tej wersji lepiej się prezentuje,niż na płasko na stole.Szczególnie,że tył jest połączony z przodem tymi długaśnymi sznureczkami,które właśnie ostatnio dorabiałam.


7 komentarzy:

  1. W Twoich pracach frywo fascynuje mnie to, że tak niekonwencjonalnie podchodzisz do tej koronki, super

    OdpowiedzUsuń
  2. Wbrew pozorom niekonwencjonalnie jest tylko od czasu do czasu;-)Tych konwencjonalnych,kolejnych takich samych po prostu nie pokazuję..Ale dziękuję,miło taki komplement usłyszeć:-)Nawet jeśli w tym wypadku akurat projekt nie mój,a jedynie wykonanie;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zobaczę Twe dzieła na żywo - znam pannę młodą :) już na zdjęciu cudnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę,a ja panny młodej nie znam...Tak to jest przez posły być podwykonawcą,nie wiadomo,czy zobaczę efekt końcowy,szczególnie na właścicielce...To może ją namów,żeby wysłała zdjęcie ślubne swojej krawcowej,to ona pokaże mi;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a co będę namawiać - sama zrobię :D bo krawcową jest Ginewra, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak,Ginewra.Ostatnio siedzi cicho i nic nie pokazuje,ale miło jej się zrobiło,jak jej powiedziałam,jaki świat mały,skoro w blogowym świecie najwyraźniej wszyscy się znają;-)I oczywiście bardzo bym chciała zobaczyć zdjęcia,tylko żeby nie było,że bez wiedzy i zgody Panny Młodej;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Panna Młoda na pewno się zgodzi :) a Ginewrę znamy z forum Craftladies :) Pozdrawiam serdecznie!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips