piątek, 22 lipca 2011

Obiecana szara torebka

Dawno dawno temu,kiedy to jeszcze bramy Krakowa zamykały się na zatrzaski.... szyłam taką jedną różową torebkę i zapowiadałam uszycie szarej. Aż wreszcie nadszedł ten dzień radosny,w którym doprowadziłam przedsięwzięcie do końca.



Torebka jest właściwie szarą kopią Rudej torebki,robionej oj..dawno temu.. Zamiast rudopomarańczowego aksamitu użyłam szarej wełenki, ale frywolitka tak samo czarna bawełniana. Od czasu szycia Rudej moje kieszonki wewnętrzne uległy ewolucji. Inaczej wszywam kieszonki zapinane na zamek,a kieszonkę na komórkę robię w tym samym kolorze,co tkanina zewnętrzna. Niestety zdjęć środka nie mam... Przed zszyciem robiłam zdjęcia na płasko,ale wyszły..hmm dziwne,rozbielone i rozmyte. Ale zanim to zauważyłam (widać to było dopiero po zgraniu na komputer) zdążyłam już pozszywać całość i zonk,nie ma jak zrobić zdjęcia. Nie widać co jest w środku. Uświadomiłam sobie jednak,że takie samo wnętrze robiłam w różowej torebce,tylko teraz jest oczywiście szaro czarne.
Jak sobie wspomnę wszystkie moje torebki (nie było ich aż tak dużo,ledwie 13..no dobra,więcej,ale ekotorby w kwiatki góralskie nie były fotografowane wszystkie,więc tylko tyle mam zapisane na dysku i pokazane na blogu ) wydaje mi się,że ten fason najprzyjemniej mi się szyje i jest najładniejszy. Chyba sobie muszę zrobić taką w wersji duuużej,żeby mi się w nią wszystko mieściło. Te dotychczasowe są raczej niewielkie. Ale wszystko przede mną.
A z takich pozarobótkowych rzeczy,tak się tylko podzielę moją radością. Wygląda na to,że mój kącik komputerowo-papierowy wzbogaci się wreszcie o wiszącą półkę na segregatory i inne papierzyska. Czyli następnym punktem programu będzie robienie porządku....hmm,no i przestałam się cieszyć z półki..? No nie..cieszę się,bo POTEM będę miała porządek.. ;-)

5 komentarzy:

  1. Frywolitka dodaje mnóstwo uroku torebeczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna torebka. Fason jest świetny i ozdoby frywolitkowe super pasują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie w imieniu torebeczki;-) bo się schowała,taka zawstydzona komplementami...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips