poniedziałek, 11 lipca 2011

Kulki w sieci z koronki ;-)

Czyli komplet do tego wisiora.Kule z brązowego czegoś,chyba rodzaj korala.Oplot z frywolitkowych kwiatuszków,a raczej czterolistnych koniczynek;-) Pomysł na oplatane kulki bardzo mi sie spodobał,ale jak na razie mam głównie takie do 10mm a to jest stanowczo za mały element do oplatania.Przynajmniej wg.mnie.Nitki srebrnej już mi tak mało zostało,szykują się zakupy...Aż się boję,bo jak już mi się zbierze na zakupy,to na 20zł się nie skończy....bo choćby te kulki większe by się przydały...Ale kto wie,jak się spodobają,to zakupię i zrobię więcej różnych;-)


5 komentarzy:

  1. no no pięknie :)a jeśli chodzi o ten problem z komentowaniem to akurat u Ciebie nie mam problemu ale mam problem w innej gdzie trzeba wybrac Swój profil i tam odrazu powinien byc wpisany ale nie jest tak jakbym nie była zalogowana i jak wchodzę żeby się zalogowac to odrazu mi przchodzi na strone bez przekierowania..dziewne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne! tez kiedyś takie zrobiłam, tylko z cieńszej niteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem,że nie ja pierwsza,gdzieś już widziałam takie coś z o wiele misterniejszym wzorkiem,oczywiście teraz nie mogę znaleźć..Zresztą tak to już bywa,ciężko wymyślić coś,na co nikt jeszcze nie wpadł,albo nie wpadł jednocześnie;-)A twój wpis postanawiam potraktować jako wyzwanie,i zrobię kiedyś z cieńszej;-)Będzie bardziej elegancko...i ogólnie bardziej "no,no" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. "no, no"
    No to czekam na efekty :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips