czwartek, 2 czerwca 2011

Drewienko w oplocie - wisior


To bursztynowo złote drewienko powstało przy okazji malowania kwiatków na kolczykach.Powstały wówczas jeszcze ze trzy inne drewniane bazy do wisiorów,ale wszystko po kolei,w miarę powstawania.
Ze sznureczkami skręcanymi jak widać całkiem się rozkręciłam,podobają mi się:-)
Nitka ma jeden z tych dziwnych odcieni brązu,który czasem sprawia wrażenie oliwkowego,zależy z czym się go zestawi.Wciąż poszukuję idealnego brązu(chodzi o cienką nitkę z połyskiem),kiedyś taki miałam,ale się skończył dawno temu..
Kwiatuszki na dole dodałam,bo bez nich było trochę "łyso" a z kolei koraliki jakoś mi tu nie pasowały.Ot,takie kombinacje.
Na koniec jeszcze jedno zdjęcie tego samego wisiora,w wersji na mchu i z ramką;-)

2 komentarze:

  1. śliczny wisiorek...skojarzyło mi się ze stylem naturalnym ( nie wiem czy dobrze nazwałam)...wiesz len, bawełna i wszystkie naturalne akcesoria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips