sobota, 14 maja 2011

Masa perłowa w falbance



Nie mogłam przestać i powstała druga broszka frywolitkowa typu falbaniasta.Tym razem frywolitka jest srebrna metaliczna,i jest jej stanowczo mniej.Wykorzystałam do niej owalny element z masy perłowej w dziwnym popielatym kolorze z odcieniem liliowym.Całość bardzo pasuje do granatowego,w szczególności do jeansu,ale nie uwieczniłam tego na zdjęciu,bo nie miałam ani skrawka odpowiedniej tkaniny pod ręką.Papieru w odpowiednim kolorze tym bardziej:-/ Porządki trzeba zrobić,najlepiej metodą pozbywania się...a ja wciąż zamieniam słowo "pozbyć się" na "przerobić na"...i koło się zamyka,bo każdy przydaś się przyda...

2 komentarze:

  1. Swietny pomysł, ogromnie inspirujący. W środek można dać tyle rzeczy, i będzie zawsze odjazdowo.
    Zapraszam do siebie na candy.
    Pozdrawiam:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita w wykorzystywaniu tej koronki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips