czwartek, 19 maja 2011

Efekt robótek w podróży


Uczciwie przyznaję,że nie całość powstała w podróży,a jedynie środkowe sześcioramienne gwiazdki.Które zresztą w pierwotnym zamyśle miały być czworobokami,ale kordonek był inny niż zwykle i nie wyszło to,co chciałam. A ponieważ już coś powstało,chciałam to jakoś wykorzystać.I tak ni z tego ni z owego powstały mi gotyckie w stylu rękawiczki - bransoletki.Żeby nie było tak prosto,te trójkąty robiłam w sumie...10razy,chociaż trzeba ich tylko tylko 6 do ładnej pary rękawiczek.Tak to jest robić nowy wzór,na dodatek całkiem nowym kordonkiem.Następnym razem poszłoby łatwiej,ale też następnym razem robiłabym inne sznureczki na palec i inne wiązanie wokół nadgarstka.Więc w sumie też może by się skończyło na 10 trójkątach?Ale za to polubiłam te spiralne sznureczki:-) i kto wie co z nich jeszcze powstanie.Już się cieszę!
 ...a drugiej rękawiczki nie mam sfoconej,bo wygląda tak samo,a potrzebna mi była jedna ręka do robienia zdjęcia;-)

Rękawiczka na jeden palec ;-)

6 komentarzy:

  1. Przepiękna praca. Widać tu wielki talent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło to słyszeć,a talent to dar od Boga,wiec cieszę się,że widać,bo to wspaniały prezent:-)
    ..a ja osobiście w tych bransoletkach widzę raczej upór,bo te trójkąty robić,odcinać i znów robić....sama się sobie dziwię,że zrobiłam do końca :-)Może to nieśmiałe początki wytrwałości w moim charakterze..?oby..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadgarstniki to moja ulubiona forma frywolitkowej biżuterii. Twoje prezentują się doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję jeszcze raz:-)
    Dostałam dziś propozycję zrobienia rękawiczek z frywolitki....całych,z palcami.......ktoś widział gdzieś takie?Bo ja sobie tego nawet nie wyobrażam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, rękawiczki piękne. Byłabym możliwość zamówienia takiej na jedną rękę? Jeśli tak, to w jakiej cenie? Pozdrawiam,
    O.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips