czwartek, 10 marca 2011

Kremowy w słońcu


Zdjęcie płaszcza robiłam wczoraj.Myślałam,że mi się uda wstawić wieczorem,ale autobus mi uciekł i przyjechałam do domu tak późno,że już nic mi się nie chciało.Kolor tak osłoneczniony,że z naturalnym nie ma wiele wspólnego.Słoneczko mi wczoraj tak pięknie w okna zaglądało..To miłe jest,ale w robieniu zdjęć przeszkadza.Na szczęście zbliżenie guzika wyszło w bardzo naturalnej kolorystyce.


Guziki super ekstra na zamówienie.Zaczęło się od tego,że-aby sprawdzić,jaka wielkość guzika będzie pasowała-przyłożyłam na próbę różne moje drewienka,które akurat leżały na wierzchu.Między innymi moje własne kolczyki ażurowe,pokazywane tutaj. Na szczęście drewienek o wzorze kolczykowym miałam za mało,dzięki temu nie musiałam poświęcać własnej biżuterii ;-) Teraz specjalnie zrobione guziki są grubsze,i mają normalne cztery dziurki do przyszycia.A płaszcz podobno jest super cieplutki.Nic dziwnego,ocieplany najgrubszą dostępną pianką.Dlatego na razie taki nieco sztywny,szczególnie na rękawach.Po pierwszym praniu zwiotczeje i się ułoży.
Przy okazji robienia guzików zostałam zaopatrzona w odpadowe drewniane kółka i takie inne cosie (jak można coś takiego wyrzucać?!),na które już mam kilka pomysłów..tylko najpierw zamówienie na jutro:-) Dlatego uciekam już do pracy!

5 komentarzy:

  1. O jeju!!!! Jaki fajny krój! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :) ale super płaszcz...taki w moim stylu ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  3. płaszczyk prześliczny......taki z klasą...:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk dziękuje za zachwyty ;-)Ja również!
    Nie jest na sprzedaż,bo już sprzedany,właściwie był robiony na zamówienie.Co do ewentualnej ceny,to zależy od tkaniny,ten egzemplarz zamknął się w kwocie trochę poniżej 200zł.Tylko jak na odległość robić przymiarki..?

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk jest piękny ! :-) No i guziki oczywiście. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips