piątek, 18 lutego 2011

Bransoletka wiosenna - ze stokrotek

Powinnam sobie zrobić jeszcze jedno wyzwanie,a mianowicie,że będę wstawiać te planowane posty przed godziną dziewiątą rano,co sugerowałoby,że jestem na nogach tak od ósmej..(echhh...)To by nie było głupie,bo rano jest lepsze światło do zdjęć niż o dziesiątej wieczór ;-) ...czyli co, powstaje "wyz.9"?A co mi tam,zobaczę ile razy dam radę wstać o takiej porze,a każdy jeden wpis przed dziewiątą będzie sukcesem.Żeby tak chociaż jeszcze jeden w tej kategorii powstał;-)
Dziś mi się udało,bo nie musiałam obrabiać zdjęć.To,które pokazuję,powstało jakiś czas temu,jako sposób wykorzystania starej,dobrej stokrotki czyli kwiatka "oczkowego" w jakiś inny sposób.


Nie tylko kolczyki można z tych stokrotek zrobić,a to jeszcze nie koniec,bo w głowie tkwi kolejny pomysł,ale stokrotki czekają na wykończenie...

3 komentarze:

  1. Urocza bransoletka :)
    Trzymam kciuki za wstawanie koło 8! :D Nie przejmuj się, gdybyś musiała wcześniej wstawać, to byś wstawała :) ale to kłopotliwe jest, więc jeśli nie trzeba, to po co? ;) Aczkolwiek argument ze światłem do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładną biżuterię tworzysz.
    będę tu zaglądać
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i zapraszam,będzie mi bardzo miło:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips