poniedziałek, 29 listopada 2010

Dalsze efekty inspiracji


Zanim wreszcie doszłam do tego,jak zrobić srebrne kolczyki podpatrzone w sieci,przetworzyłam jedną końcówkę wzoru,krzyżując ją z moimi standardowymi pięciopłatkowymi kwiatuszkami drobinkami.Powstać z tego miał pięciopłatkowy,mocno ukoralikowany na brzegach kwiatuszek,ale się piąty płatek nie zmieścił,zamknęłam więc na czterech.I zamiast koniczynki czterolistnej powstał kwadrat...Potem dorobiłam drugi,żeby była para na kolczyki,a później wpadłam na pomysł,żeby połączyć kwadraciki podwójnym łączeniem.


Taki ciąg kwadratowych bądź prostokątnych motywów kojarzy mi się ze średniowiecznymi paskami zakładanymi na suknię.Jak na obrazie powyżej (Edmund Blair Leighton).Efekt jest taki,że oprócz bransoletki,rozważam możliwości wykonania paska.Musiałabym go robić z grubej nici,podwójnie złożonego kordonka,albo coś w tym stylu,i z 4mm koralików,a nie jak w przypadku tego kompleciku-z 2mm drobnicy.Hmm,to może się udać..A póki co powstały komplety na bazie "iksowego" wzoru,oraz kilka kolorów kolczyków.Powoli wstawiam je do sklepiku,już niedługo się nim pochwalę oficjalnie.



1 komentarz:

  1. bardzo podoba mi sie ten styl :) te krzyzyki ...pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips