poniedziałek, 4 października 2010

Osiemnastkowy...

Jakiś czas temu powstał wzór na komplet koralikowo-frywolitkowy.Nazwałam go dość myląco.Kojarzy się z osiemnastymi urodzinami,a w rzeczywistości chodzi o liczbę koralików rurek w pojedynczym motywie.To jeden z nielicznych wzorów frywolitkowych,w których można wykorzystać rurki,a mam ich trochę,w całkiem ładnych kolorach,więc pewnie jeszcze coś posupłam.Jest jeszcze stareńki pomysł na inne wykorzystanie rurek,ale skoro tyle czekał,to poczeka jeszcze.Zdjęcie pokazuję znów z opóźnieniem,komplet wywędrował w świat.Ale następne będą,podobne.Tylko w innych kolorach.

3 komentarze:

  1. nom chcialabym dodtac takie na urodzinki...
    pieknie

    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. To ty jeszcze nie masz osiemnastu?8-)
    ..a kiedy będziesz miała?;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja juz grubo po osiemnastce:( no szkoda ale cóz życie toczy sie kołem:):) sliczne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips