czwartek, 22 lipca 2010

Ślubna hand-made :-)

Taka klasyczna "józefinka",odcinana pod biustem.Bez żadnych udziwnień pod spodem,setek warstw;-) Lekka,zwiewna-w sam raz na ślub w letnie upały.
 Zdjęcie bolerka z przodu nie wyszło,zdjęcia robione tuż przed oddaniem,we wściekłym pośpiechu,bo na autobus trzeba zdążyć.Dobrze,że w ogóle jakieś wyszły ;-)


Za to koronka ręcznie robiona na czółenku,ozdabiana koralikami:szklanymi fasetowanymi,opalizującymi oponkami,zwykłymi srebrnymi iskierkami oraz dobrą setką perełek Swarovskiego 4mm.Kordonek to podwójnie złożony biały Kirlangic,bo ma ładny połysk i jest naprawdę biały,a nie lekko kremowy.

 Zbliżenie koronki...
A tutaj pokazywałam jak wyglądała koronka przed przyszyciem i jeszcze bez koralików

Uff, to teraz mogę zabrać się za poduszki ;-)

12 komentarzy:

  1. ŚŚŚŚŚliczna!!!!! Szkoda, ze już sobie takiej nie mogę sprawić.. Albo tamtej o której już pisałam wcześniej...
    Komunijne sukienki też szyjesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję,dziękuję!!!
    Komunijnej jeszcze nie szyłam,ale mogę;-)Większy problem miałam z futerko-kubraczkiem chrzcielnym dla niemowlaka,bo ja niedzieciata jestem i te rozmiary jakieś takie nieopatrzone mam...A mała dziewczynka-to już jakoś ogarniam.Jakby co,polecam się;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze pozostają suknie wieczorowe,sylwester jakiś czy coś...nie koniecznie do ślubu;-)A kolory to tez piekna sprawa nie sama biel na świecie!Aż mnie naszła ochota na jakąś wieczorową sukienkę...

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawde dobre dzieło :)jakbym brała ślub to napewno bym ja założyła :)
    prostota i skromnośc :) to zaleta..

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, ja to własnie z tych co to na jednym balu tylko były... Kopciuszek normalnie :-D
    A w sprawie komunijnego stroju odezwę się jeszcze. Moja córa dopiero za 3 lata ale dobrze mieć juz na kogoś namiar :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna! zwiewna, delikatna, skromna... a frywolitki dodają uroku... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej..Dziękuję,pierwszy raz takie zainteresowanie,aż mi dziwnie ;-)
    Bardzo się cieszę,że się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. suknia prześliczna nic dodac nic ując piękno i prostota w jednym ..pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny krój i zabójcza frywolitka! Podziwiam za cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sukienka jest piękna... jak marzenie... Ja chcę taką... Zakochałam się w niej!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak miło,jak się umawiamy na miarę ;-) to mój mail jest dostępny w profilu i w zakładce "firma".Ale nawet jeśli nie,to miło wiedzieć,że się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. zaskakujesz mnie...coraz bardziej jak dobrze, że tu trafiłam:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips