środa, 24 lutego 2010

Hurra!Zakładam firmę!!

Jestem bardzo,bardzo szczęśliwa!Po wielu kombinacjach,obliczeniach,próbach,staraniach...Mimo wszystkich idiotycznych przeciwności,wbrew zniechęceniu,strachowi..Nadszedł ten dzień.Złożyłam papiery i poooszło.Jeszcze czekam na regon,jeszcze konto firmowe i wizyta w skarbówce.Jeszcze trochę muszę ludzi pomaltretować głupimi pytaniami...Czeka mnie remanent początkowy,ojeej...A potem już tylko tworzyć,robić zdjęcia,pokazywać :-) Cieszę się,że już od dawna eksperymentowałam z różnymi technikami,wzorami,sporo pomysłów mam w zeszyciku,jeszcze więcej w głowie, tylko robić nie było kiedy,bo jednak zarabiać trzeba,a ja nie chciałam bez firmy.Uparłam się.No i doczekałam się.W moim odczuciu to cud,właściwie wciąż jestem zdumiona,że to już,że naprawdę...
Pracuję nad swoim logo,na potrzeby wszelkich sklepów internetowych.Potrzebuję kilka wariantów zdjęć białej koronki,więc trzeba ja najpierw zrobić ;-) Gdzieś tam mi się plączą pomysły na wizytówki,ale to chyba trochę później,nie wszystko na raz.Czuję się nieco zakręcona,głównie dlatego,że wciąż niedowierzam...
Chyba będzie trzeba na trochę zniknąć,zaszyć się pod piecem (z daleka od komputera) i frywolitkować do oporu.Biżuterię ślubną mam w planach,koronkową oczywiście,i wielki powrót do torebek,i bransoletki kolorowe...oj..i kolczyków cała masa czeka na wykonanie...No nic,po kolei,a jakoś wybrnę z tego natłoku:-)
Jej,jak się cieszę!!!

8 komentarzy:

  1. superr

    gratuluje, trzymam kciuki i życzę szybkiego . . . wejścia na giełdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żeby wszystko się udało! Najważniejszy pierwszy krok, a ten masz już za sobą. :-)
    Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Od całego serca życzę ci powodzenia, i dużo sukcesów!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej,dziękuję za takie miłe życzenia,też mam nadzieję,że się rozkręci.Przede wszystkim cieszę się,że wreszcie będę tworzyć nie tylko do szuflady.
    ..a co trzeba zrobić,żeby wejść na giełdę..? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia i wielu twórczych pomyslów

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłami na razie się nie martwię,jak wykorzystam te już wymyślone i zapisane,jak zapiszę i wykorzystam te które wymyślam tworząc zaległe..mówiąc krótko-jak się odrobię-wtedy będę się martwić weną;-)..ale za życzenia jeszcze raz serdecznie dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję odwagi już od dawna oglądam z zachwytem twego bloga jesteś niesamowitą i twórczą osobą życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. ...nigdy nie myślałam o sobie jak o osobie niesamowitej...hmm,w czym to się objawia?;-)Właściwie sądziłam że oprócz tego,że czasem coś pokażę(ciągle frywolitki)raczej przynudzam,i że nikt nie czyta tych moich bzdur,które piszę.Tym bardziej się cieszę,że jednak ktoś czyta i że moja twórczość się podoba.Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips