wtorek, 29 września 2009

Znalazłam..


Na fali robienia porządków odgrzebałam w przepaściach mojego komputera nie pokazywane tutaj zdjęcia.
Wisior turkusowo-morsko-zielony - agat z frywolitką


Jakiś czas po zrobieniu tych zdjęć dorobiłam do naszyjnika...sznureczek?łańcuszek?wstążeczkę?
Zawieszadło.Podwójne,z zielonkawej szyfonowej wstążeczki oraz łańcuszka z koronki-chyba to się nazywa oczka dzielone,robię a nie wiem jak to nazwać;-) Zdjęcia nie ma i nie będzie już,przynajmniej do tego wisiora.


A to "lustrzane"zdjęcie po prostu bardzo mi się podoba:-)

Odkryłam również zdjęcia mojego starego wisiorka,jeszcze na poprzednim blogu-bloxie pokazywane...Leżał sobie właściwie nie używany,bo miał prototypowe-czyli beznadziejne zawieszadło.Aż się zdenerwowałam i go potraktowałam nożyczkami,z zamiarem zrobienia oplotu i zawieszenia jakoś sensowniej.I teraz sobie leży i czeka (nie wiem gdzie...) aż go znajdę i się zlituję.A ponieważ odkryłam niedawno ciekawe coś-przypominajkę z określeniem postępu pracy,do umieszczania na bocznym pasku,niniejszym wpisuję błękitny naszyjnik na listę rzeczy do zrobienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips