sobota, 27 czerwca 2009

Pracownia-przemeblowanie

Pracuję nad organizacją miejsca pracy.To jeszcze nie jest to,o co mi chodziło,ale wreszcie salon w którym mieszkam nabrał nieco charakteru pracowni.Już nie muszę co chwilę wszystkiego chować i udawać,że tu wcale nie mieszka krawcowa...I zyskałam trochę miejsca,nie obijam się o meble przy krojeniu.Jeszcze regał by się przydał,albo szafa pod sufit typu meblościanka,ale to już kieeedyś..

A tak wyglądał mój stół podczas pracy nad biżuterią;-) a to tylko kawałek stołu..

2 komentarze:

  1. Super urządziłaś, masz rację... pokazujmy swoje pasje,
    lubię takie mieszkania....
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje mieszkanie teraz wygląda całkiem inaczej, i bardzo się z tego cieszę :-) Ale dalej widać w nim, że tu mieszka człowiek twórczy. Kiedyś pokażę jak wygląda mój pokój po remoncie :-)

      Usuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips