piątek, 26 czerwca 2009

Kolejna sukienka


Zastanawiam się,czy będę tu wklejać wszystkie moje sukienki,w końcu to moje dzieło i czuję sie z nimi związana,poza tym zabierają mi tyle czasu,że na razie,dopóki się nie rozkręcę,nie będę miała możliwości tworzyć czegoś "poza pracą"..tak to już jest,jak się działa w domowej pracowni.
Może z czasem nie będę się "chwalić"każdą jedną,tylko tymi,które najbardziej mi się spodobają,szczególnymi..na razie każda jedna jest dla mnie szczególna.
Już po oddaniu w sukience wynikły przeróbki,a raczej wzbogacenia.Koronkowe "zęby"są teraz także na bokach stanika,oraz dookoła bioder pod zmarszczeniem.
Była jeszcze sukienka nr5 ale na razie nie mam zdjęcia.

2 komentarze:

  1. Hi, your work is very beautiful.
    I love your blog and pictures.
    I am glad to know your blog.
    Bye,
    Lúcia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips