poniedziałek, 5 stycznia 2009

Zacznę trochę świątecznie..







































Ostatnio maniakalnie robiłam gwiazdki na choinkę. Frywolitka wciąga...Zrobiłam tego całą masę, porozdawałam, a zostało na własne potrzeby dość sporo. Jedną choinkę mamy taką koronkową jak panna młoda..

*Edycja po latach:
To chyba najdziwniejszy pierwszy wpis na blogu w całym internecie ;-) Ot tak, początek jakby wcale nie było początku. Może i słusznie - nie był to pierwszy wpis blogowy w moim życiu. Blog prowadziłam od maja 2008r na platformie blox - a tutaj przeniosłam się tak trochę na próbę... i zostałam na lata. Kolejne kilka wpisów to próby uporządkowania i przeniesienia mojej twórczości z blox na bloggera - wtedy chyba jeszcze nie było opcji "eksportuj bloga" - a nawet jeśli była, nie umiałam tego zrobić ;-)
Tak czy inaczej, pierwszy wpis jest daleki od wydumanego ĘĄ i prób opisywania o czym będzie blog którego jeszcze nie ma.  I dobrze.

1 komentarz:

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips